Na het succesvolle ritje met pijl-grensbenadering van oktober/november is het deze maand weer tijd voor oude bekende; Pijlen en Punten kortste route.
Of zitten er toch weer haakjes en/of oogjes aan de pijlen?
Beknopt bijzonder reglement
– Tussen TC1 en TC2 steeds de kortste route tussen de (in volgorde) genummerde pijlen en punten.
– van TC1 naar pijl 1, van pijl 1 naar punt 2 etc steeds de kortste route.
– Punten dienen altijd aan de rechterkant van bereden route te liggen.
– Wegen mogen meerdere malen worden bereden doch in één richting
– Bermlijnen blokkeren de route, door uitzetter aangebrachte labels of teksten niet.
– Van de voet van een pijl tot de punt van een pijl dient de totaal kortste route te worden bereden.
– (Goede) controles staan altijd rechts van de route
– Indien pijlen voorzien zijn van lussen dan dient men deze pijl dus zo kort mogelijk te berijden. (zo min mogelijk dubbel)
– De rijrichting van deze pijlen dient men al bij de start van de rit te hebben bepaald; deze rijrichting is dus tijdens de hele rit van kracht.
[droogrit id=”42″]