De droogrit van Wim Vellekoop welke op 2 januari in de nieuwjaarswensen was geplaatst zal nog tot 15 februari open blijven.
Tot nu toe staan we op 6 oplossingen! Als u de rit wel maakt, maar nog niet hieronder heeft ingevuld, doet dit dan alsnog; een mooi gebaar naar de uitzetter(s).
Mocht er iets niet werken, of heeft u vragen, dan horen wij dat graag!
Succes met deze hersenkraker!
DROOGRIT 2014 AFLEVERING 1
Hierbij meteen de inlossing van de beloofte 6 droogritten te plaatsen door u hierbij de eerste droogrit aan te bieden. Succes!
Algemeen reglement droogritten ROHAC
- Controles staan rechts van de route. Lijnen tussen de controle en de weg blokkeren niet. Controles zelf wel.
- Alle wegen, voorzien van 2 bermlijnen, mogen worden bereden .
- Fiets – en voetpaden mogen niet worden bereden.
- Punten moeten altijd rechts van de bereden route liggen.
- Bermlijnen onderbreken de doorgang.
- Pijlen, ingetekende lijnen of delen daarvan mogen nooit en te nimmer tegengesteld worden bereden. Kruisen is voorwaarts berijden.
- Omrij routes moeten altijd zo kort mogelijk worden gehouden , de bepalingen uit het algemeen en bijzonder reglement blijven hierbij wel van kracht.
- Keerlussen tegen de wijzers van de klok in berijden.
Bijzonder reglement Januari 2014
- Teken op de kaart een route in van TC via pijlen in nummervolgorde naar FC. Tussen TC en pijl 1 , de pijlen onderling en van pijl 10 naar FC dient men de kortste route te construeren.
- Wegen mogen meerdere malen worden bereden en in alle richtingen.
- Pijlen of delen daarvan mogen meerdere keren , zowel eerder als later worden aangedaan. Echter alleen voorwaarts.
- Als men tijdens het zg . rijden een controle met een cijfer tegenkomt dan dient men hier te keren en een omrij route te construeren om de oorspronkelijke route zo kort mogelijk na deze “barricade” weer in de juiste richting te hervatten. Deze controles staan altijd aan het begin van een weg. En die dienen ook opgeschreven te worden.
- Men “rijdt” zonder voorkennis d.w.z dat als de route reglementair is opgepakt u niet meer weet waar de controles staan en hoe de wegsituaties zijn. Het zou zo kunnen zijn dat u ze later weer dezelfde situatie tegenkomt en daarop weer moet omrijden.
[droogrit id=”58″]