Droogrit nog (ruim) twee weken open!

De droogrit van Wim Vellekoop welke op 2 januari in de nieuwjaarswensen was geplaatst zal nog tot 15 februari open blijven.

Tot nu toe staan we op 6 oplossingen! Als u de rit wel maakt, maar nog niet hieronder heeft ingevuld, doet dit dan alsnog; een mooi gebaar naar de uitzetter(s).
Mocht er iets niet werken, of heeft u vragen, dan horen wij dat graag!
Succes met deze hersenkraker!

 

 DROOGRIT 2014 AFLEVERING 1

Hierbij meteen de inlossing van de beloofte 6 droogritten te plaatsen door u hierbij de eerste droogrit aan te bieden. Succes!

 

januari

Algemeen reglement droogritten ROHAC

 

  1. Controles staan rechts van      de route.  Lijnen tussen de controle      en de weg blokkeren niet. Controles zelf wel.
  2. Alle wegen, voorzien van 2      bermlijnen,  mogen worden bereden .
  3. Fiets – en voetpaden mogen      niet worden bereden.
  4. Punten moeten altijd      rechts van de bereden route liggen.
  5. Bermlijnen onderbreken de      doorgang.
  6. Pijlen, ingetekende lijnen      of delen daarvan mogen nooit en te nimmer tegengesteld worden bereden.      Kruisen is voorwaarts berijden.
  7. Omrij routes moeten altijd      zo kort mogelijk worden gehouden , de bepalingen uit het algemeen      en bijzonder reglement       blijven hierbij wel van kracht.
  8. Keerlussen tegen de      wijzers van de klok in berijden.

 

Bijzonder reglement   Januari 2014

  1. Teken op de kaart een      route in van TC via pijlen in nummervolgorde naar FC.  Tussen TC en pijl 1 , de pijlen      onderling en van pijl 10 naar FC dient men de kortste route te      construeren.
  2. Wegen mogen meerdere malen      worden bereden en in alle richtingen.
  3. Pijlen of delen daarvan mogen      meerdere keren , zowel eerder als later worden aangedaan. Echter alleen      voorwaarts.
  4. Als men tijdens het zg .      rijden een controle met een cijfer  tegenkomt dan dient men hier te keren en een      omrij route te construeren om de oorspronkelijke route zo kort mogelijk na      deze “barricade” weer in de juiste richting te hervatten. Deze controles      staan altijd aan het begin van een weg. En die dienen ook opgeschreven te      worden.
  5. Men “rijdt” zonder      voorkennis  d.w.z  dat als de route reglementair is      opgepakt u niet meer weet waar de controles staan en hoe de wegsituaties      zijn. Het zou zo kunnen zijn dat u ze later weer dezelfde situatie tegenkomt      en daarop weer moet omrijden.

[droogrit id=”58″]