Tulp 2007 – Live!

Het tourteam van de Rohac viel in de prijzen, op de foto vlnr. Jan ten Cate, Vera van Ewijk, Armin van Ewijk Gerry Bouwmans en Hans Reijnen.
Michel Perridon en Maurits Verhoeff werden 2 de in de Sportklasse.
Bert Dolk en Erwin Berkof werden 5 de in de Expertklasse.
Dag 6 Maastricht naar Noordwijk
De laatste dag brengt altijd veel spanning, wordt het klassement nog opgeschud of kan iedereen zijn plaats vasthouden.

Jos Lommerse en Marleen Hendrikse hielden de eerste plaats vast en namen de fakkel over van onze leden Bert Dolk en Erwin Berkhof. Bert en Erwin werden vijfde in de Expertklasse en dat is gewoon goed. Het commentaar van Bert: “We verloren de rally de eerste dag omdat Erwin heel erg ziek was, ongelovelijk knap dat hij die dag door gegaan is. Vijf controles gemist de eerste dag dat maakt je niet meer goed, maar het hoort bij het spelletje”.

Michel Perridon en Maurits Verhoeff reden voor het eerst samen en werden 2 de in de Sportklasse. Ze verspeelden op de laatste dag de 1 ste plaats door een “langsrijder” te missen.

Arie en Theo van Erkel vielen de laatstse dag 10 plaatsen terug in het klassement omdat ze vast kwamen te zitten op een bospad dat niet tot de route behoorde. Ze verloren veel tijd met het zoeken naar een traktor.

Het team Rohac I, bestaande uit Bert Dolk-Erwin Berkhof, Rob Woud-Marion Woud en Hans van Dalen-Erik Bruens werden tweede in het team klassement.

Ook het tour team van de Rohac bestaande uit Jan ten Cate-Harry Nijland, Armin-Vera van Ewijk en Hans Hans Reijnen-Gerry Bouwmans pakten een prijs.

De Rohac deed het dit jaar weer prima, tot volgend jaar !

Dag 5 Van Luxemburg naar Maastricht

Over dag 5 heb ik niet veel berichten ontvangen. Het schijnt een lange moeilijke dag geweest te zijn, maar dat kan je verwachten als je Belgie in gaat. Ed Bijster en Jaco de Hoog hebben de BMW laten repareren en doen weer mee, het heeft wel 2300 strafpunten gekost en een vrije val in het klassement. Erik Bruens en Hans van Dalen waren teleurgesteld. Erik miste in de ochtend vier controles door slordig intekenwerk. In de middag hadden ze de zaken weer op orde en reden ze foutloos. Ze hebben vanavond wel de remblokken van de Alfa moeten vervangen want die waren op.

Michel Perridon en Maurits Verhoeff hebben uitstekende zaken gedaan, ze staan 17 de algemeen en 1ste in de sportklasse, een geweldige prestatie!!!

Op de foto: Eric van Straten en Maries Dinaux sleutelen wat aan de Triumph.

Dag 4 Riquewihr naar Luxemburg
Robert Weitmann en Jake van Beest hadden vandaag een gemiddelde dag, paar controle’s gemist, hier en daar wat tijd en op het circuit dat gereden moest worden deden ze een rondje teveel, ook dat levert straf op. In 2006 had Robert al wat ervaring op gedaan, ook toen reden we op het circuit een rondje teveel, wat ik toen als bestuurder niet erg vond. De foto’s onder dit bericht betreffen een ontmoeting met een Tulpenrallye veteraan van in de tachtig die in het verleden meedeed met een Ford Lotus Cortina en later met een Porsche 911. Vandaar dat hij met de betreffende auto’s en hun berijders graag op de foto ging. Ook een foto van de gebruikelijke koeien die de weg versperren.

Robert Mous verliet het circuit vandaag zelfs in een bocht, maar zonder schade kon hij op het rechte pad terug keren. Ed Bijster stuurde mij een verontrustende SMS, dat ze morgen niet starten, maar richting een garage gaan. Technische problemen dus, hopelijk snel weer op te lossen.

Ook Rob en Marion Woud kampen met technische problemen, de versnellingsbak van de 356 heeft kuren.

De volgende tekst ontving ik van Daan Peters:

Vandaag een lange dag van Riquewir naar Luxemburg veel etapes van
ongeveer een uur met veel snackjes (instinkers)
Maar daar kom je natuurlijk pas veel later achter. Ook een leuk testje
op een circuit : vier rondjes boenderen om de bogye time te halen. ( sommigen zelfs vijf rondjes (equipe no 59 ik noem geen namen want Marius kom ik op het werk ook nog tegen) Zelf hebben we 4 of 5 controles gemist maar wel alles binnen de tijd ( en gewoon 4 rondjes) Het stoma van Mildred
dankzij kanibalisatie van de lotus cortina van Thom en Herrie ( heren
nog bedankt) werkt prima de uitlaat hangt er nog steeds onder. Bij
aankomst overigens ook nog wat snacks, de sponser van vandaag had voor
3000 bitterbalen gezorgd.
Morgen op weg naar Maastricht daar zit alleen nog maar Belgie tussen ben
benieuwd of de kaarten deze keer wel kloppen met de daar aangelegde
wegen. Tot zover groeten daan en maarten.

Dag 4 door de bril van Erik Bruens

Onze berekening van gisteren bleek iets te optimistisch. Één neutralisatie was al doorgevoerd en stempel 33 bleek toch écht in het bospad gestaan te hebben. We snappen er niks van! We startten daarom vanmorgen op de 14e plek. Dit had een negatieve uitwerking op ons humeur vanmorgen. Toen we in het ochtend traject ook nog eens veel te lang naar stempel 4 gingen zoeken en hem niet konden vinden, ging het niet veel beter. Je kon zien dat er daar met de kaart was gerommeld maar we konden de juiste weg niet vinden. Dit bleek vanavond de enige controle te zijn die we misten. Jammer van de 10 minuten tijdstraf. De test van vandaag was overigens weer een leuke. Op een kart circuit moesten we 4 rondjes rijden in maximaal 5 minuut 8

seconden. Hans stuurde de snelle Alfa behendig rond het parcours en in een tijd van 4 minuut 37 seconden kwamen we met iets minder rubber op de banden over de streep. Dat was genieten! In het expertklasse klassement staan we na vandaag waarschijnlijk 12e. Ons streven was om in de top 10 te eindigen. Het kan nog steeds! Morgen kan er in België nog een hoop gebeuren. Het wordt spannend!

Vera en Armin in slechtere tijden nu gaat het geweldig.
Dag 3 van Yverdon naar Riquewihr
Weer een dag met slecht weer en veel mist. Veel cols en ballons maar leuk om te rijden. Op de top van een van de cols dachten veel deelnemers dat ze in de mist deTC voorbij gereden waren echter er was een doorsteekje op de kaart weggehaald waar juist het verkeersbord stond dat verwees naar de volgende plaats. Te vroeg afgeslagen en de TC gemist dus. Herry en Thom Houg zijn vandaag uitgevallen. De reparatie van de versnellingsbakk aan de motor heeft het niet gehouden en via de aandrijfas aanzienlijke schade veoorzaakt, op korte termijn niet meer te herstellen. Toen ik Herry sprak was hij op weg in Nederland om een trailer op te halen. Einde rally. Hans van Dalen-Erik Bruens rijden door de late wissel van auto (zie eerder) met een hoog startnummer aan de staart van de rally. Het nadeel hiervan is dat er de nodige controle’s verdwenen zijn tegen de tijd dat zij er aankomen. Steeds maar weer protesteren bij de organisatie die het wel honoreert, maar vervelend is het wel. Robert Weitmann heeft een goede dag gehad,maar was wat verdrietig omdat dropmeisje Anita morgen naar huis gaat. Mildred (Saab 99) van Daan en Maarten Peters heeft twee een dag geleden een samenzijn met een koe gehad wat resulteerde in een deuk. Vandaag verloor de oude dame steeds weer haar uitlaat. Daan en Maarten werken aan een stoma. Vera en Armin van Ewijk pakte op dag 2 de dagzege in de tourklasse en staan nu derde algemeen, een prachtige prestatie. Morgen is de finish in Luxemburg.
De start van dag 3 in Yverdon (foto Mous)
Dag 3 volgens Erik Bruens

De dag begon voor ons voor de verandering eens vroeg. Niet omdat we vroeg moesten starten maar omdat de Alfa even behoefte had aan technische aandacht. De carter beschermplaat had gisteren een klap gekregen door een kuil in de weg. De plaat was daardoor tegen de motor gedrukt en dat gaf een vervelende resonantie. Bij de super behulpzame plaatselijke Alfa dealer werd dit in no time gefixt net als een lekje in de uitlaat. Bij de starttafel kregen we het positieve bericht dat ons protest van gisteren was gehonoreerd. Dit betekent dat we naar een 5e plek in het klassement stegen en dat stemde ons natuurlijk bijzonder gelukkig. Of we na vandaag nog zo

hoog in het klassement staan vragen wij ons af. De rp verliep niet lekker en we misten 4 controles waarvan er 2 volgens de uitleg op wegen stonden waar we heel zeker waren geweest! Gelukkig hebben we bij %uFFFD%uFFFDn ervan bewijs omdat de cameraploeg van RTL bij de uitgang van het betreffende bospad stond te filmen. We zullen morgen zien hoe we ervoor staan. Wordt vervolgd.

Hans van Dalen-Erik Bruens

Dag 2 van Aix-Les-Bains naar Yverdon
Het was makkelijker dan dag 1, maar het weer zat vandaag tegen. Het was een regenachtige dag vol met gladheid en mist in de Alpen. Veel hairpins en onverharde bergpaden. Het tijdsschema werd wisselend gevonden, de ene keer was een TC makkelijk te halen de volgende keer was het een heftige strijd tegen de klok. Ed Bijster maakte een constructie fout, maar herstelde op tijd, het koste hem 9 minuten aan de TC. Het had een goed gevoel over de totale dag. Maurits Verhoeff en Michel Perridon hebben te weing pk’s in de Volvo en hebben moeite met het tijdsschema. Heftig remwerk in de bergen deden de remmen ontbranden wat resulteerde in droge wiellagers. De ochtend brachten ze door met slechts drie cylinders. De sfeer in de auto is buitengewoon goed. Robert Weitmann was vandaag zeer tevreden over het feit dat de meeste toppers stempel 25 niet wisten te vinden, hij natuurlijk wel. De gebroeders Houg hadden, na een slecht begin op dag 1, vandaag een goede dag. Op dag 1 raakte de verbinding tussen de motor en de versnellingsbak los. Ze hadden veel problemen om op tijd binnen te komen en liepen veel tijdsstraf op. Herry sprak zijn bewondering uit over de teamspirit in de ROHAC. Diverse leden, waaronder sleutelcracks Rob van der Poel en Marius Hogendam sleutelden zich in het zweet om de Ford Lotus Cortina weer in het gareel te krijgen. This is what the Rohac is all about !!!! Maar ik weet toevallig dat de heren ook heel graag sleutelen.
Dag 2 door Erik Bruens gezien (08-05-2007)

Op de foto Frans en Joan in de bocht tijdens de test van vanmorgen op de boulevard van Aix. De bogey tijd van 55 seconden bleek goed te doen. Gisteren presteerden wij het nog om tijdens de 8 minuten durende test maar liefst 4 auto’s in te halen, nu hadden we op deze test netjes 5 seconden over. De dag begon goed. In de ochtend geen bordjes gemist en overal op tijd. Ten opzichte van gisteren was het beter te doen.

Maar goed ook want het heeft bijna de hele dag geregend. Op weg naar een Tc kwamen we ’s middags Daan en Maarten tegen die druk in discussie waren met de gendarmerie die met hun bus de weg blokkeerden. Een boer had geklaagd dat de weg kapot gereden werd. Na bijna een half uur lukte het ze om de heren te overtuigen dat zij dat toch echt niet gedaan hadden! Het laatste stuk tot aan de Tc mocht vervolgens uiteindelijk onder politie begeleiding gereden worden, zelfs bij het stempelen. Het waren een paar veilige kilometers… De tijd en stempel worden morgen voor ons hopelijk geneutraliseerd.In de middag misten wij, net als vele anderen stempel 25 die de uitzetter heel nauwkeurig op een oude weg situatie had geplaatst. Mooi gevonden! Verder liep alles weer op rolletjes. Benieuwd

naar de stand van morgen. Groeten, Erik & Hans

Dag 1 : Macon – Aix-Les-Bains Maandag 7 mei 2007

Vandaag was een dusdanig drukke dag dat we niet eens tijd hadden voor foto’s.Vandaar deze afbeelding van onze nieuwe Vredestein Quatrac banden die zich vandaag perfect hebben gehouden tijdens de snelle en bochtige trajecten. Overigens doet de Alfa het ook perfect! De uitzetters Jaap en Adrie hadden ons een rustige dag beloofd zodat iedereen een beetje in het rally ritme kon komen. Als dit betekent dat de rest van de rally nog heftiger wordt, dan kunnen we onze borst wel nat maken! Letters waren moeilijk te vinden en daardoor waren de TC’s ook niet altijd op tijd te halen. Als we de verhalen moeten geloven is er bij een aantal top equipes al het nodige verspeeld. Zowel Jan als Erwin Berkhof bijvoorbeeld hebben al een aantal bordjes gemist. Maar goed, dit is pas dag 1 en er kan nog van alles gebeuren. Qua tussenstand moeten we het nu nog even doen met de gemiste controles tot aan de lunch. De volgende Rohac-ers wisten in de Expert klasse alle bordjes tot aan de lunch te vinden: Dinaux/Van Straaten, Peters/Peters, Woud/Woud, Houg/Houg en Van Erkel/Van Erkel. Heel knap! Wij missen 1 letter waarvan wij aannemen dat de oprollen die ook niet heeft aangetroffen want wij weten zeker dat we op de betreffende weg zijn geweest. Morgenochtend zullen we de gehele stand van vandaag weten. Equipe 156 kan in ieder geval met een starttijd van 10:40u lekker uitslapen. Tot morgen.

Groeten, Erik & Hans

Contact met Robert Weitmann (07-05-07)
Om 19.30h(07-05-07) had ik telefonisch contact met Robert Weitmann. De algemene tendens was dat de eerste dag toch weer moeilijk was. Het weer was goed,alleen boven de 1100m wat fris. Een hele mooie route en tot aan de lunch een bordje gemist. Na de lunch op het laatste proefje zijn Robert en Jake zonder benzine komen te staan, wat veel tijdsverlies heeft opgeleverd omdat ze geen reserve tankje bij zich hadden en de benzine leiding zich vol gezogen had met rommel uit de tank. Dit is bijna net zo dom als een luchtloze reseve band paraat te hebben als je lek rijdt (2005). Morgen kijken hoeveel straf het opgeleverd heeft.
Ze zijn vertrokken !
Het veld is vertrokken richting Aix-Les-Bains. De foto is genomen vanochtend bij de start door Robert Mous. (07-05-07)
Bericht van Hans en Erik
Vandaag was een nuttige dag. We hebben de Alfa laten keuren en
omdat we met een nieuwere auto rijden helaas een nieuw
startnummer gekregen. We hebben nummer 56 in moeten ruilen voor
156, helemaal achteraan in het deelnemersveld.Vanmorgen hebben
we weer even bekeken of de benzinefilters van de Alfa nog
schoon waren. Er zit een beetje vuil in de tank dat langzaam
mee naar buiten komt. Uiteraard waren wij hierop goed
voorbereid. Vanuit Nederland was een tas vol nieuwe
filters meegekomen welke vanmorgen ... weer mee terug is gegaan
naar Nederland met de BMW van Hans... Verder alles onder
controle.We hebben een uitgebreide testrit gemaakt en alles
lijkt prima in orde. We hebben enorm veel zin in morgen: onze
eerste Tulpenrallye dag samen! Groeten, Erik & Hans
Relaxte plaatjes van de dag voor de start.
Uitvallers ?
Op de trailer van Tinga nu al uitvallers en wel twee keer van het gerenomeerde en volgens sommigen het overschatte merk Bentley.
Reklame in de Tulpenrallye verboden.

Ook in 2007 is reklame weer verboden in de Tulpenrallye. Marion woud maakt echter graag reklame voor het familiebedrijf en daarom doen we het gewoon hier. Surf naar: http://www.robwoud.nl/

Bericht van Erik Bruens en Hans van Dalen.
Hierbij het eerste bericht van Hans en mij. Ondanks de vele bestede uren is het niet gelukt om de Porsche in orde te krijgen. Vannacht kwam Hans pas om 3 uur uit Varseveld terug maar helaas zonder het gewenste resultaat. Nog steeds loopt de auto soms op 3 cilinders. Vanmorgen vroeg konden Freek en ik daarom Hans z’n nieuwe Alfa op de van Athlon Car Lease geleende oprijwagen zetten achter de Volvo van Peter. Inmiddels zijn we veilig in Macon aangekomen. Morgen gaan we de auto laten keuren en waarschijnlijk zullen we nu de hele week achteraan het veld moeten starten. Morgen kom ik wellicht met meer berichten en foto’s. Groeten, Erik Bruens (06-05-2007)
Op weg naar Macon.
Links Mildred van Daan en Maarten, tussen de Lotussen van Herry en Thom en Marius en Cees. Rechts de Volvo van Dennis en Peter en de Alfa van Hans en Erik op de trailer.
De Alfa vervangt de bekende blauwe 356.
Problemen voor Rohac Equipes

Afgezien van de euipe Kuijvenhoven zijn er meer equipes met problemen. Ed Bijster kampt met een inhoudende BMW 1602, Theo van Erkel is naarstig op zoek naar een nieuwe startmotor voor zijn Porsche 911 en Hans van Dalen en Erik Bruens hebben op het laatste moment de Porsche 356 achter gelaten in Nederland omdat deze op drie pitten bleef lopen, ze zijn vertrokken met de Alfa van Hans, die hij onlangs voor het eerst inzette in de GVR. Overigens met succes,want dit evenement wonnen zij.(05-05-2007)

Rohac equipes op weg naar Macon.

Thom en Herry Houg, Daan en Maarten Peters en Marius Hogendam en Cees de Jong aan de Lunch op weg naar Macon.(05-05-2007)

Hans en Pieter Kuijvenhoven gestrand !

Op weg naar Macon zijn Pieter en Hans Kuijvenhoven, startnummer 137, gestrand in Luxemburg. De Lancia Fulvia 1.3 S uit 1969 heeft de geest gegeven. Afgelopen nacht zijn ze teruggekeerd om hun Volvo Amazone op te halen. Ze zijn nu inmiddels weer in Luxemburg op 450 km van de start.

Geen prettig begin, maar ze zijn weer op weg. (05-05-2007)

Mildred does the Tulpenrallye.
Zoals de meeste Rohac rallyrijders inmiddels wel weten is de oude trouwe blauwe MGB GT van Daan en Maarten Peters vervangen door een rode. Deze zakte echter steeds door haar veren en vandaar nu in Zweden een Saab 99 GL gekocht. Recent is Mildred (genoemd naar de vorige eigenaresse, een zeer oude dame die er alleen boodschappen mee deed) gepimpt met een Zweeds kruis, zie bijgaande foto. Mildred heeft er zin in, maar is volgens de eigenaren zeer dorstig.
Proloog, de keuring op 28 april door Joan van de Lustgraaf.
Ondanks de lange wachttijden bij de technische keuring van de auto voor de Tulp was het toch weer een gezellig (en zonnig) sociaal gebeuren. Je komt toch weer veel bekenden tegen die je al een tijdje (of zelfs een jaar) niet meer gesproken hebt.
Veel ‘dikke’ verhalen over de rallybolides of spannende momenten van de vorige jaren. De ontvangst bij Crea & Artiva was echt perfect met drankjes en hapjes op het zonnige terras.

Onze MG C kwam goed door de keuring. Het ‘verhaal’ van de remvloeistof kennen we al jaren en eigenlijk is het wel goed dat daar goed op gelet wordt; we moeten dit jaar ook weer heel veel colletjes rijden dus we moeten het maar zien als ‘eigen belang’ en een preventie naar de overige 199 equipes die ook in het veld rondrijden. Het viel ons op dat er deze keer tevens goed gekeken werd naar het feit of de brandblusser wel stevig genoeg bevestigd was. Ook hierop zijn meerdere wagens (nog) niet goedgekeurd. Eigenlijk ook wel logisch, want als je een aanrijding krijgt dan kan zo’n zwaar ding toch een uiterst gevaarlijk projectiel worden als ‘ie niet stevig bevestigd is. Van een aantal DHRC-leden vernam ik dat er dit jaar ook scherp gekeken werd of de motor wel conform de ID-card was. Dit ging vooral op voor de Escorts, Alfa’s, Porsches, ed. Een flink aantal wagens zal in Macon nogmaals ter keuring moeten worden aangeboden omdat men daar wel de juiste apparatuur ter beschikking heeft.

We zijn uiterst benieuwd wat Adrie Brugmans en Jaap Daamen dit jaar voor ons in petto hebben, maar als je de routes globaal bekijkt dan kunnen we ons hart ophalen.
Wij verheugen ons er in ieder geval op!

De Van Erkel Porsche heeft het licht gezien.
De keuring van 28 april door  Theo van Erkel
Ik dacht vrijdag voor de keuring in Nijkerk, laat ik vroeg gaan en zorgen
dat ik voor 10.00 uur daar ben. Ik moest nog 1 van de 2 auto’s ophalen in
Bleskensgraaf bij Blankemeijer, dus samen met schoonvader vertrokken uit
Dirksland om 7.45 uur. Auto opgehaald en met 2 auto’s naar Nijkerk. Wij
arriveerden om 9.45 uur en moesten toen al aansluiten in de rij van ongeveer
50 auto’s. Gelukkig was het zeer mooi weer. Uiteraard is zo’n keuringsdag
een gezellig weerzien van allerlei bekenden en waren er vele Rohaccers te
weten Frans Smits, Ed Bijster, Hans van Dalen, Peter de Munnick, Job
Breevoort, Mark Moerman en vele anderen. De start van de keuring zou 10.00
uur zijn, doch die is vervroegd, en ze keurden 4 auto’s tegelijk. De gang
zat er wel in. De keurmeesters zijn voor mij dorpsgenoten zoals Hans Appel,
Marius Du Toy van Hees, Jacques Campfens etc. Ik had ze ’s morgens al langs mijn huis zien rijden. Omdat zij ruim op tijd waren was vroeger beginnen geen probleem. Verlichting, brandblusser, remvloeistof zijn de belangrijkste elementen om te keuren. Ik gebruik zelf DOT 5.1 remvloeistof. Bij de Alfa was deze net vervangen en bij de 911 voor de Hornelandrally, allebei goebevonden. Na de keuring en het verkrijgen van de felbegeerde goedkeuringssticker nog even genieten van een lekker bakje koffie, papierenwinkel afhandelen, stickers en nummering in ontvangst nemen en om 12.00 uur tevreden huiswaarts.

Tulpenrallye live 2007 de route
Dag 1 Macon naar Aix-Les-Bains                                    Dag 2 Aix-Les-Bains naar Yverdon Les Bains
EXPERT/SPORTKLASSE

9

40

40715

E

M

F

WOUD Rob

WOUD Marion

10

72

40758

E

F

ERKEL Arie v.

ERKEL Theo v.

16

24

40843

E

E

DOLK Bert

BERKHOF Erwin

17

142

40855

E

G

DINAUX Maries

STRAATEN Eric v.

19

156

40863

E

G

DALEN Hans v.

BRU%uFFFDNS Erik

21

139

40875

E

G

PETERS Daan

PETERS Maarten

28

59

40979

E

F

HOOGENDAM Marius

JONG. Cees de

40

105

41070

E

F

HOOG Jaco de

BIJSTER Ed

43

85

41117

S

F

MUNNIK Peter de

LENS v. RIJN Dennis

48

64

41160

S

F

PERRIDON Michel

VERHOEFF Maurits

50

78

41208

E

F

BEEST Jake v.

WEITMANN Robert

62

96

41310

E

F

SMITS Frans

HOOF Peter v.

66

97

41348

S

F

MOERMAN Mark

DONGEN Edward v.

68

136

41419

S

M

G

BREEVOORT Job v.

BREEVOORT Catelijne v.

76

130

41604

S

F

MOUS Robert

BERCKEL Thijs v.

80

70

41684

E

F

HOUG Thom

HOUG Herry

89

137

41853

S

G

KUIJVENHOVEN Hans

KUIJVENHOVEN Pieter

93

47

41893

S

F

FLUTTERT Robert

FLUTTERT Laurent

114

126

42986

S

M

F

ZOETE Frans de

LUSTGRAAF Joan v.d.

119

81

43570

S

F

POST Jouke

POST Joeri

125

132

43957

S

F

WALRAVEN Pieter

POEL Rob v.d.

Tourklasse:

5

176

37395

M

F

REIJNEN Hans

BOUWMANS Gerry

9

182

37546

M

F

EWIJK Armin v.

EWIJK Vera v.

12

183

37645

F

CATE Jan ten

NIJLAND Harry

32

195

40501

G

BROEK Ton v.d.

BROEK Theo v.d.

EXPERT/SPORTKLASSE

9

40

536

E

M

F

WOUD Rob

WOUD Marion

415

121

10

156

548

E

G

DALEN Hans v.

BRUENS Erik

443

105

12

72

579

E

F

ERKEL Arie v.

ERKEL Theo v.

458

121

14

139

607

E

G

PETERS Daan

PETERS Maarten

575

32

15

24

645

E

E

DOLK Bert

BERKHOF Erwin

543

102

30

105

890

E

F

HOOG Jaco de

BIJSTER Ed

770

120

36

59

961

E

F

HOOGENDAM Marius

JONG. Cees de

679

282

41

142

1048

E

G

DINAUX Maries

STRAATEN Eric v.

555

493

43

64

1051

S

F

PERRIDON Michel

VERHOEFF Maurits

860

191

48

78

1082

E

F

BEEST Jake v.

WEITMANN Robert

908

174

57

96

1213

E

F

SMITS Frans

HOOF Peter v.

1010

203

58

97

1217

S

F

MOERMAN Mark

DONGEN Edward v.

1048

169

59

85

1223

S

F

MUNNIK Peter de

LENS v. RIJN Dennis

817

406

72

70

1540

E

F

HOUG Thom

HOUG Herry

1384

156

75

130

1601

S

F

MOUS Robert

BERCKEL Thijs v.

1304

297

79

136

1680

S

M

G

BREEVOORT Job v.

BREEVOORT Catelijne v.

1119

561

88

137

1865

S

G

KUIJVENHOVEN Hans

KUIJVENHOVEN Pieter

1553

312

104

47

2633

S

F

FLUTTERT Robert

FLUTTERT Laurent

1593

1040

108

126

2895

S

M

F

ZOETE Frans de

LUSTGRAAF Joan v.d.

2646

249

116

81

3880

S

F

POST Jouke

POST Joeri

2970

910

125

132

4774

S

F

WALRAVEN Pieter

POEL Rob v.d.

3657

1117

Tourklasse:

3

182

955

M

F

EWIJK Armin v.

EWIJK Vera v.

846

109

5

176

1124

M

F

REIJNEN Hans

BOUWMANS Gerry

695

429

10

183

1349

F

CATE Jan ten

NIJLAND Harry

945

404

28

195

4376

G

BROEK Ton v.d.

BROEK Theo v.d.

3501

875

Dag 3 Yverdon Les Bains naar Riquewihr
Sport/Expertklasse

Pos

WdNr

Tot

C

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

10

139

825

E

G

PETERS Daan

PETERS Maarten

575

32

218

11

24

882

E

E

DOLK Bert

BERKHOF Erwin

543

102

237

12

72

897

E

F

ERKEL Arie v.

ERKEL Theo v.

458

121

318

14

40

958

E

M

F

WOUD Rob

WOUD Marion

415

121

422

15

156

980

E

G

DALEN Hans v.

BRUENS Erik

443

105

432

23

64

1168

S

F

PERRIDON Michel

VERHOEFF Maurits

860

191

117

24

142

1176

E

G

DINAUX Maries

STRAATEN Eric v.

555

493

128

33

105

1294

E

F

HOOG Jaco de

BIJSTER Ed

770

120

404

35

78

1315

E

F

BEEST Jake v.

WEITMANN Robert

908

174

233

48

85

1632

S

F

MUNNIK Peter de

LENS v. RIJN Dennis

817

406

409

49

59

1644

E

F

HOOGENDAM Marius

JONG. Cees de

679

282

683

57

97

1757

S

F

MOERMAN Mark

DONGEN Edward v.

1048

169

540

65

130

1991

S

F

MOUS Robert

BERCKEL Thijs v.

1304

297

390

74

96

2324

E

F

SMITS Frans

HOOF Peter v.

1010

203

1111

78

137

2537

S

G

KUIJVENHOVEN Hans

KUIJVENHOVEN Pieter

1553

312

672

90

136

2994

S

M

G

BREEVOORT Job v.

BREEVOORT Catelijne v.

1119

561

1314

97

126

3330

S

M

F

ZOETE Frans de

LUSTGRAAF Joan v.d.

2646

249

435

102

47

3395

S

F

FLUTTERT Robert

FLUTTERT Laurent

1593

1040

762

112

81

4860

S

F

POST Jouke

POST Joeri

2970

910

980

126

132

7801

S

F

WALRAVEN Pieter

POEL Rob v.d.

3657

1117

3027

132

70

9240

E

F

HOUG Thom

HOUG Herry

Uitg.

Uitg.

Uitg.

Expertklasse-Sportklasse:

Tourklasse:

Pos

WdNr

Tot

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

6

182

1665

M

F

EWIJK Armin v.

EWIJK Vera v.

846

109

710

8

176

1756

M

F

REIJNEN Hans

BOUWMANS Gerry

695

429

632

11

183

2270

F

CATE Jan ten

NIJLAND Harry

945

404

921

28

195

5080

G

BROEK Ton v.d.

BROEK Theo v.d.

3501

875

704

Dag 5 van Luxenburg naar Maastricht
Expertklasse-Sportklasse:

Pos

WdNr

Tot

C

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

L4

L5

5

24

1308

E

E

DOLK Bert

BERKHOF Erwin

543

102

237

224

202

10

139

1529

E

G

PETERS Daan

PETERS Maarten

575

32

218

410

294

13

156

1724

E

G

DALEN Hans v.

BRU%uFFFDNS Erik

443

105

432

301

443

14

40

1730

E

M

F

WOUD Rob

WOUD Marion

415

121

422

621

151

15

72

1760

E

F

ERKEL Arie v.

ERKEL Theo v.

458

121

318

625

238

17

64

1811

S

F

PERRIDON Michel

VERHOEFF Maurits

860

191

117

330

313

36

78

2419

E

F

BEEST Jake v.

WEITMANN Robert

908

174

233

553

551

37

142

2429

E

G

DINAUX Maries

STRAATEN Eric v.

555

493

128

702

551

40

59

2619

E

F

HOOGENDAM Marius

JONG. Cees de

679

282

683

322

653

42

96

2644

E

F

SMITS Frans

HOOF Peter v.

1010

203

831

364

236

45

130

2776

S

F

MOUS Robert

BERCKEL Thijs v.

1304

250

390

432

400

57

85

3209

S

F

MUNNIK Peter de

LENS v. RIJN Dennis

817

406

409

790

787

69

137

4073

S

G

KUIJVENHOVEN Hans

KUIJVENHOVEN Pieter

1553

312

672

853

683

81

136

4759

S

M

G

BREEVOORT Job v.

BREEVOORT Catelijne v.

1119

561

1314

1075

690

86

126

5023

S

M

F

ZOETE Frans de

LUSTGRAAF Joan v.d.

2646

249

435

725

968

90

105

5340

E

F

HOOG Jaco de

BIJSTER Ed

770

120

404

474

3572

91

47

5474

S

F

FLUTTERT Robert

FLUTTERT Laurent

1593

1040

762

919

1160

97

97

5844

S

F

MOERMAN Mark

DONGEN Edward v.

1048

169

540

587

3500

118

81

11239

S

F

POST Jouke

POST Joeri

2970

910

980

3999

2380

123

132

12815

S

F

WALRAVEN Pieter

POEL Rob v.d.

3657

1117

3027

914

4100

139

70

29490

E

F

HOUG Thom

HOUG Herry

Uitg.

Uitg.

Uitg.

Uitg.

Uitg.

Tourklasse:

Pos

WdNr

Tot

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

L4

L5

7

182

3305

M

F

EWIJK Armin v.

EWIJK Vera v.

846

109

710

900

740

9

183

3710

F

CATE Jan ten

NIJLAND Harry

945

404

921

740

700

11

176

3918

M

F

REIJNEN Hans

BOUWMANS Gerry

695

429

632

892

1270

28

195

9800

G

BROEK Ton v.d.

BROEK Theo v.d.

3501

875

704

1330

3390

Uitslag t/m dag 6 Einduitslag

Expertklasse-Sportklasse:

Pos

WdNr

Tot

C

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

L4

L5

L6

5

24

1308

E

E

DOLK Bert

BERKHOF Erwin

543

102

237

224

202

0

9

139

1556

E

G

PETERS Daan

PETERS Maarten

575

32

218

410

294

27

13

40

1733

E

M

F

WOUD Rob

WOUD Marion

415

121

422

621

151

3

14

156

1751

E

G

DALEN Hans v.

BRUENS Erik

443

105

432

301

443

27

19

64

1935

S

F

PERRIDON Michel

VERHOEFF Maurits

860

191

117

330

313

124

25

72

2190

E

F

ERKEL Arie v.

ERKEL Theo v.

458

121

318

625

238

430

34

142

2434

E

G

DINAUX Maries

STRAATEN Eric v.

555

493

128

702

551

5

36

78

2519

E

F

BEEST Jake v.

WEITMANN Robert

908

174

233

553

551

100

39

96

2644

E

F

SMITS Frans

HOOF Peter v.

1010

203

831

364

236

0

43

59

2759

E

F

HOOGENDAM Marius

JONG. Cees de

679

282

683

322

653

140

47

130

2946

S

F

MOUS Robert

BERCKEL Thijs v.

1304

250

390

432

400

170

59

85

3354

S

F

MUNNIK Peter de

LENS v. RIJN Dennis

817

406

409

790

787

145

70

137

4302

S

G

KUIJVENHOVEN Hans

KUIJVENHOVEN Pieter

1553

312

672

853

683

229

79

136

4959

S

M

G

BREEVOORT Job v.

BREEVOORT Catelijne v.

1119

561

1314

1075

690

200

88

105

5440

E

F

HOOG Jaco de

BIJSTER Ed

770

120

404

474

3572

100

89

126

5467

S

M

F

ZOETE Frans de

LUSTGRAAF Joan v.d.

2646

249

435

725

968

444

91

47

5759

S

F

FLUTTERT Robert

FLUTTERT Laurent

1593

1040

762

919

1160

285

94

97

6053

S

F

MOERMAN Mark

DONGEN Edward v.

1048

169

540

587

3500

209

117

81

12149

S

F

POST Jouke

POST Joeri

2970

910

980

3999

2380

910

122

132

13482

S

F

WALRAVEN Pieter

POEL Rob v.d.

3657

1117

3027

914

4100

667

139

70

35440

E

F

HOUG Thom

HOUG Herry

1384

156

9000

8800

10150

5950

Tourklasse:

Pos

WdNr

Tot

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

L4

L5

L6

8

182

3655

M

F

EWIJK Armin v.

EWIJK Vera v.

846

109

710

900

740

350

10

183

3900

F

CATE Jan ten

NIJLAND Harry

945

404

921

740

700

190

11

176

4168

M

F

REIJNEN Hans

BOUWMANS Gerry

695

429

632

892

1270

250

28

195

10500

G

BROEK Ton v.d.

BROEK Theo v.d.

3501

875

704

1330

3390

700

escort mudanya escort alanya escort tekirdağ escort denizli trabzon escort