Tulpenrallye 2008

Bijdrage van Peter de Munnik

De belevenissen van Dennis en Peter tijdens de Tulp 2008.

Welnu om voor de verandering maar eens met de conclusie te beginnen: wij hebben het helemaal naar onze zin gehad. Eric heeft al een gedetaileerd verslag van de route en alle instinkers gegeven, dus daar voeg ik niets meer aan toe. D.w.z. met uitzondering van de door Dennis gevonden stempel 26 waar wij apen-trots op waren, immers nadat 41 voorgangers in de sportklasse hem niet hadden gevonden waren wij de eerste. De stempel was nog kurkdroog !!) Wij hebben overigens iets gedaan wat aan alle kanten wordt ontraden. Dennis en ik hebben om de dag genavigeerd. Dat werkt niet roept iedereen. Nou, dat valt mee want je kunt er nog aardig 5e mee worden in de sportklasse. Maar in feite vinden wij dat niet het belangrijkste. Veel belanrijker is dat we het allebei naar onze zin hebben. Navigeren kunnen wij inmiddels allebei wel een beetje, maar rijden vinden wij diep in ons hart eigenlijk leuker. Het is trouwens soms heel handig als je twee navigatoren in de auto hebt. Zal ik het nog sterker maken: volgend jaar gaan we bij de lunch wisselen!!!, onder het motto halverwege de dag een verse navigator. Of dat werkt ? Geen idee, we zien het wel. Als je het niet probeert weet het ook nooit. Bovendien: in de expert-klasse ( wij moeten gezien onze 5e plaats nu wel) kunnen wij toch geen potten breken.

Tsjonge, jongen !! wat een was de rit mooi !!. Volgens ons worden op dat tijdstip alle foto s voor de vacantiebrochures gemaakt. Strak blauwe lucht, nog veel sneeuw, uitlopend vers groen .mooier wordt het nooit. Of jullie het geloven of niet.. wij hebben tijdens een traject zelfs even stil gestaan om te genieten. ( een seconde of 15 hoor, maar toch)

De Volvo heeft zich perfect gedragen. Benzine erin, soms een beetje olie erbij en gaan..!!!! Ik weet wel dat je met het gaspedaal de rally niet kunt winnen maar een pk tje of wat meer lijkt mij toch wel handig. Daar moet ik nog wat aan doen, komt voor elkaar.

Dennis en ik hebben ook deze tulpenrallye weer een feestje gevonden. Ijs en weder dienende zijn wij er volgend jaar weer bij.

Peter de Munnik

Tulpenrallye live

Vanuit de thuisbasis alle foto’s geplaatst ! 12-05-2008

Van Rotterdam naar Annecy

Vandaag de 930 km overbrugt van Rotterdam naar Annecy, om op tijd voor de zondagse verplichtingen aanwezig te zijn. De start is pas op maandag, maar er dienen nog een aantal formaliteiten op zondag vervuld te worden.

Vanochtend uit Rotterdam vertrokken met vier Rohac equipe`s, tot Luxemburg ging alles fantastisch. Alleen merkte Jacco de Hoog op dat zijn MG zo anders klonk dan die van mij en zijn overdrive werkte niet meer. Hij zou dat in Annecy wel verhelpen. Na de afslag Geneve waren Jacco en Bas echter uit onze spiegel verdwenen. Naar wij later hoorden had de versnellingsbak van de trouwe witte MGB GT het begeven en wel “beyond repair”. Toen de overige Roahac leden op een terras in Annecy genoten van een heerlijk diner waren Jacco en Bas al weer op weg naar Rotterdam,met een huurauto, om de Porsche 911 van Bas op te halen om toch nog op tijd aan de strart te kunnen verschijnen met een verse auto. Ik vond de 930 km al ver genoeg en moet er niet aan denken wat zij nu moeten ondernemen om te kunnen startten. Mannen veel succes en hopelijk tot maandag aan de start.

“Beyond repair”
Bas de Rijk met de witte MGB BT in betere tijden.
Jacco en Bas zijn er weer !

Vanmiddag op het keuringsterrein waren Jacco en Bas er weer met de Porsche 911 targa van Bas. 2500 km gereden in dertig uur, dan moet je wel graag mee willen doen. Ze mochten hun oude startnummer behouden, reglementair gezien hadden ze als laatste moeten starten maar ze hadden al pech genoeg gehad.

Dag 1 door Erik Bruens
Na een bijzonder comfortabele reis naar Annecy op zaterdag (Freek en Athlon
bedankt!) en een relaxte zondag mochten we vandaag eindelijk aan de bak. Het zou een
dag worden waar iedereen de kans kreeg om een beetje in het ritme te komen. Net als
vorig jaar was de werkelijkheid iets anders…

De route ging van Annecy via Albertville naar Aix-les-Bains. Vele mooie bergtoppen
stonden op het programma. Voor de start hoorden we reeds dat een aantal cols was
geschrapt in verband met sneeuw. Tijd controle 2 vonden we probleemloos op de Col
des Gliéres.TC3 op de Col de la Croix-Fry moest in verband met een blokkade helaas
uit de route gehaald worden. Via een lange en saaie omweg, waarbij ook de Col des
Aravis werd overgeslagen, kwamen we net op tijd bij TC4 op de Col des Saisies.

De test die toen kwam was goed te doen (11 sec. over). De daarop volgende
regelmatigheidsproef bleek erg lastig omdat veel wegen niet op onze kaart stonden.
Met 12 seconden afwijking konden we de schade gelukkig beperkt houden. Na punt 5 op
de kaart verzwakte onze aandacht even en hadden wij niet door dat we de kerk aan de
verkeerde kant passeerden. Hierdoor misten we controle G, de enige misser van deze
dag.

Omdat de Col du Pré was afgesloten moest er een alternatieve route naar TC5 gereden
worden. Via leuke bospaadjes konden we de route vervolgen. Helaas ging het op weg
naar TC6 mis. Door wegwerkzaamheden kon een weg niet bereden worden en daarom had de
voorrijd auto met pijlen een omleiding gemaakt en ook TC6 verplaatst. Een lollige
bewoner had echter één van de pijlen omgedraaid waardoor het leek alsof de lange
bosweg van de route nog te rijden was. Dat deden wij dan ook en met ons vele andere
deelnemers. Niets vermoedend gingen wij op zoek naar TC6 die wij na 45 minuten
zoeken nog niet hadden gevonden. Gefrustreerd besloten wij maar direct naar de lunch
te rijden. Daar aangekomen vernamen wij dat de route en tijd geneutraliseerd zouden
worden. Dat was prettig maar kon onze frustraties niet wegnemen.

Na een zeer korte lunch (om rond 16u00..,) vertrokken we weer op onze ideale tijd.
Controle R werd door velen gemist. Een zijstraat links na 800 meter op de kaart kwam
in werkelijkheid al na 600 meter. We reden door en na 800 meter bleek er ook een
zijstraat te liggen. We vonden er de letter en een keeropdracht die ons leidde naar
de eerste weg die niet op de kaart stond. Mooi gevonden!

TC8 vonden we op tijd. Helaas konden we dat niet zeggen van TC9. Het heen en weer
rijden om steeds precies de bochten te vinden die op de kaart stonden (wat helaas
niet altijd beloond werd) kostte ons 5 minuten. Het tijdschema bleek geen ruimte te
bieden om te zoeken. Op weg naar TC10 bleek dat nogmaals en dat terwijl Hans toch
echt heel hard heeft gereden… De snelheden in deze Tulp zijn zeker niet voor
watjes!

De rest van de route verliep soepel. Na wederom diverse cols gereden te hebben
kwamen we moe bij de finish aan. De eerste dag zit erop. Morgen gaan we weer ons
best doen. Om 8u12 moeten we al starten…

Wordt vervolgd.

Dag 2 door Erik Bruens
De route vandaag liep van Aix-les-Bains via La Chapelle d’Abondance naar Lyss in
Zwitserland. De kaarten uit het routeboek waren vandaag weer op Michelin 1:150.000
en 1:200.000; niet heel gedetailleerd (wat het lastig maakt) maar alle belangrijke
info staat erop. Eigen kaarten hebben we niet gebruikt. In vergelijking met gisteren
deze keer wat minder colletjes. Daar waren we blij mee, want die hadden we inmiddels
genoeg gezien.

Op de lijst met de uitslag van gisteren stomen we na een correctie 8e en daar waren
we uiteraard best blij mee.

De ochtend verliep voor ons redelijk soepel. We scoorden slechts 1 minuutje
tijdstraf. Een niet heel moeilijke regularity op een bol pijl zette ons slechts 3
seconden terug in het klassement. We misten stempel 16 omdat we ergens net een paar
meter te vroeg van een hoofdweg afsloegen. Jammer maar helaas. Op weg naar TC18
hadden we gelukkig nog tijd om terug te gaan om de afsluitende stempel 20 op te
halen. Verder geen bijzonderheden in de ochtend.

De middag was helaas een ander verhaal. Kort na het begin misten we meteen de letter
U. Volgens mij gold dit voor de meeste equipes dus hopelijk doet dat in het
klassement niet veel. De Col de la Croix was afgesloten waardoor we via hoofdwegen
naar de volgende TC moesten rijden. Dit betekende dat we lekker veel tijd over
hadden om met de andere equipes te babbelen. We hoorden daar dat Maurice en Erik hun
Triumph hadden beschadigd doordat een vrachtauto in een bocht een betonnen buis had
verloren. Ze hadden geluk dat de buis niet bovenop hun auto was gevallen.
Test 2 op de Col des Mosses was prima binnen de tijd te halen. Na TC21 begon voor
ons de ellende. Eerst ging de afstandsmeter stuk waardoor we de rest van de route de
afstanden moesten schatten. Vervolgens begonnen bij overmaat van ramp de achter
remmen enorme herrie te maken. Hans is iemand die altijd zijn zaakjes perfect heeft
voorbereid. Niets laat hij aan toeval over. De Alfa is perfect gebouwd en
onderhouden en rijd geweldig. Des te jammer is het dat dit ons overkwam. De
remblokjes links achter waren versleten waardoor we staal op staal remden. Voor de
laatste rally zijn er nieuwe blokken opgezet en alles is er voor de Tulp ter
controle nog af geweest. Het zag er toen nog prima uit. Blijkbaar is er in de
afstelling nog iets niet helemaal in orde. Voor de veiligheid gingen we rustiger
rijden waardoor we 8 minuten te laat bij TC22 kwamen. De kaart die we in het traject
hierna kregen was pittig maar na wat zoeken konden we toch ons ritme weer een beetje
vinden. Totdat we een klein weggetje langs een weiland moesten rijden. De koeien
stonden hier half op de weg. Een woedende boerin kwam op ons af. Blijkbaar was zij
bezig om de koeien te verplaatsen naar een ander weiland wat mis dreeg te gaan toen
de rally langskwam. Zij leefde haar woede uit op ons en spande voor en achter de
Alfa een afzettouw waardoor wij geen kant op konden. Na ruim een kwartier wisten we
weg te komen uit deze benarde situatie. Gelukkig konden we in de tussentijd wel naar
stempel 25 lopen. Uiteindelijk kwamen we 17 minuten te laat bij TC23. We gaan ervan
uit dat die voor ons neutraal wordt.

Na de finish zijn we direct aan de slag gegaan met de remmen en de Halda. Met wat
hulp van Erik van Straaten en Bas de Rijk waren de blokjes snel vervangen. Bij de
Halda bleek de kabel stuk. Die hebben we vervangen en nu zijn we weer klaar met de
auto voor de start morgen. Met een nacht traject zal dit een lange dag worden…

Wordt vervolgd…

Uitslag t/m dag 2 Expertklasse Rohac leden
Pfs WdNr Tot E K SK Bestuurder Navigator L1 L2 L3 L4 L5 L6 L7
1 27 183 F REINDERS Rutger BERKHOF Erwin 75 108 0 0 0 0 0
6 45 352 G PETERS Daan PETERS Maarten 216 136 0 0 0 0 0
14 31 638 F HOUG Thom HOUG Herry 268 370 0 0 0 0 0
15 33 648 F BARTELSE Pieter WEITMANN Robert 335 313 0 0 0 0 0
21 47 835 G DALEN Hans v. BRUÊNS Erik 212 623 0 0 0 0 0
22 37 837 F HOOG Jaco de RIJK Bas de 252 585 0 0 0 0 0
23 43 853 F VERHOEFF Theo VERHOEFF Maurits 388 465 0 0 0 0 0
25 14 925 F HOOGENDAM Marius JONG. Cees de 262 663 0 0 0 0 0
27 35 980 F MOOIMAN Stef BIJSTER Ed 290 690 0 0 0 0 0
30 24 1089 F MOERMAN Mark DONGEN Edward v. 583 506 0 0 0 0 0
35 48 1416 G DINAUX Maries STRAATEN Eric v. 925 491 0 0 0 0 0
36 17 1540 F ERKEL Arie v. ERKEL Theo v. 1180 360 0 0 0 0 0
38 44 1623 G BAKKER Cor BAKKER Wouter 680 943 0 0 0 0 0
45 3 8358 E JANUS Henk HAAS Frank de 2658 5700 0 0 0 0 0
Dag 3 door Erik Bruens
Deze tekst maak ik om 0.00u vanaf onze hotelkamer waar we net zijn aangekomen. Dit is niet omdat we de avond in de bar hebben doorgebracht maar omdat de deelnemers aade expert klasse vandaag ook een avondtraject moesten rijden. In totaal zaten we vandaag ruim 12 uur in de auto en de vermoeidheid zorgt nu voor weinig inspiratie voor de site.

De route ging van Lyss in Zwitserland via Wahlbach naar Riquewihr in Frankrijk. Nederland komt al dichterbij.

Vanmorgen stonden we op plaats 21. Niet heel goed dus… Vandaag rijden we met de nieuwe remblokken en de aangepaste Halda kabel dus het zou een stuk relaxter moeten worden dan gisteren. Erwin en Rutger doen het erg goed en stonden vanmorgen eerste[in het klassement met slechts 1 gemiste controle gemist. Heel knap!

Een paar korte steekwoorden die onze dag typeren: geen tijdstraf, een leuke snelle test op de kartbaan, een afsluitende stempel gemist voor TC25, prachtige vergezichten bovenop de bergen ten zuid oosten van St.Imier, problemen met de kaart schalen (1:200.000 leek verdacht veel op 1:150.000), controle N was zo moeilijk te vinden dat %uFFFD%uFFFDn of andere … die hem miste besloot om hem maar weg te halen, de Grand Ballon in een record tijd gereden (ruim 6 minuten over), blije deelnemers die de V hadden genoteerd waren later teleurgesteld toen bleek dat deze voor de avond etappe bestemd was en dus voor de middag niet op de route stond, een RP op circuit
l’Anneau du Rhin (jammer dat we niet harder mochten), een nacht traject waarin we alle onverharde rond Colmar mochten rijden en nog vele andere dingen waar ik nu niet meer op kom.

Morgen volgt er meer.

Dag 4 door Erik Bruens
Dit bericht maak ik vanuit een comfortabele lederen fauteuil op onze luxe hotelkamer in Bad Kreuznach. In deze mooie plaats zijn wij vanavond persoonlijk begroet door Herr ober Bürgemeister zelf. U leest t al: we zijn in Duitsland aangekomen.

Vandaag liep de route van Riquewihr, via een lunch in Pirmasens, naar Bad Kreuznach. Het landschap was weer schitterend.

Vanmorgen bleek uit de tussenstand dat we het gisteren redelijk goed gedaan hadden.
We zijn gestegen naar de 15e plaats. Een plek in de top 10 is misschien nog haalbaar als we heel goed ons best doen. Erwin en Rutger staan nog steeds 1 en Daan en Maarten staan op een hele mooie 5e plek!

De route in het eerste traject vanmorgen leek niet heel moeilijk. Bovenop de Col de Fouchy ontdekte ik echter dat er op de kaart een kortere route via een bospad naar boven was. We gingen als een speer terug het dal in om via het bospad te rijden. Hans wilde het pad niet tegengesteld rijden omdat het te smal was en daar was ik het eigenlijk wel mee eens. We wilden gevaarlijke situaties met tegemoet komende deelnemers voorkomen. Het bospad vanuit het dal bleek echter niet op de plaats uit te komen die op de kaart stond. We besloten, met tegenzin, om door te rijden en een eventuele stempel maar te laten zitten. Later bleek dat er niets op die weg stond.
Heel jammer want het kostte ons uiteindelijk 9 minuten tijd.
Na TC40 reden we in een bos een bocht te rond waardoor we stempel 2 misten. Zonde want daar zijn we anders zo alert op.
Heel blij waren wij met controle G die op een iets verlegde wegsituatie lag.
De RP door het Foret de Saverne had een lage gemiddelde snelheid en was daarmee goed te doen. In de middag was stempel 49 een hele leuke: Na wat leek de afsluitende stempel te zijn, moest je op de hoofdweg volgens de kaart na 300 meter een zijstraat linksaf. In werkelijkheid was die er al na 100 meter. In de omconstructie stond nog een extra stempel. Bij de tijdcontrole die daarna kwam hadden wij 6 minuten over en zagen wij een aantal andere deelnemers terug gaan om die betreffende stempel te zoeken. Jammer dat er zo veel controles worden uitgewisseld onder de deelnemers!
De trajecten hierna reden we op goede Duitse stafkaarten en daar gingen we als een speer doorheen. Bij TC47 waren we 6 minuten te vroeg en daarmee hadden we tijd voor een interview met het camerateam van RTL. Althans, Hans had tijd; ik moest mijn kaart nog intekenen. De eerste situatie die daarna volgde gingen we meteen de mist in. We moesten een zijstraat rechtsaf die eerder kwam dan er op de kaart stond. In eerste instantie reden wij door (met het camerateam achter ons) maar besloten toch maar te keren. Heel jammer want vlakbij waar we keerden stond controle X die we nu misten.
We besloten de dag met een enorme blunder. Bij TC48 werd gemeld dat punt 20 was vervallen en dat de kortste route gereden moest worden naar 21. Zonder daar lang over na te denken maakte ik een nieuwe constructie waarbij we zo weinig mogelijk misten van onze oorspronkelijke route. We belandden midden in wegwerkzaamheden. Toen ontdekte ik pas dat we 10 km de verkeerde kant op gereden waren. Die opbreking was er natuurlijk de oorzaak van dat we punt 20 niet hoefden te rijden. Hans moest vervolgens de Alfa flink de sporen geven om alsnog de route op de juiste plaats op te pakken. Dit viel niet mee! De spoorbomen waren dicht, de brandweer was een bermbrandje aan het blussen en de stoplichten bij werkzaamheden bleven op rood
staan… Dan ineens lijkt alles tegen te zitten. Uiteindelijk hebben we 20 kilometer omgereden en waren we 5 minuten te laat bij de TC; jawel, de GTV2000 is een lekker snel autootje…

Met de strafpunten van vandaag hebben we het niet slecht gedaan maar zullen we waarschijnlijk geen stappen maken in het klassement. Één plaats zullen we in ieder geval stijgen. Harm en Arthur zijn namelijk jammer genoeg uitgevallen met een kapotte ontsteking.

Morgen rijden we door Duitsland naar Maastricht. Het thuisfront komt al dichterbij. Ik verheug me op Noordwijk. To be continued…

Dag 5 door Erik Bruens

Vannacht hebben we heerlijk geslapen in ons luxe hotel en vanmorgen konden we heerlijk ontspannen genieten van een uitgebreid ontbijt. We hoefden pas rond half 11 te starten dus we hadden voor de verandering eens tijd om rustig aan te doen.

In het klassement t/m donderdag zagen we dat Daan en Maarten helaas een paar plaatsen gedaald waren. Tom en Herry hadden de 5e plek van hen overgenomen. Dat deed ons dan wel weer goed. Wij waren 3 plaatsen gedaald en stonden 18e, één plaatsje achter Marius en Cees.

De route voerde vandaag van Bad Kreuznach, via Ettringen naar Maastricht. We kwamen weer in de buurt van de bewoonde wereld en dat was goed te merken. Eigenlijk zaten er vandaag te veel dorpen in de route. De expertklasse startte vandaag als laatste en wij reden met startnummer 47 bijna helemaal achteraan in het veld. We hebben te veel boze bewoners gezien vandaag.

In de ochtend liep het allemaal lekker bij ons. We misten geen controle en hadden slechts 2 minuten tijdstraf. Bij de Alfa werkt nog steeds alles perfect. Het traject naar TC52 maakte ons blij. Twee lastige controles haalden we na elkaar probleemloos op. Eerst de H. Deze stond heel gemeen in een klein weggetje scherp links in een bocht rechts waar je snel overheen keek. Daarna volgde stempel 19. De weg die in de constructie het meest voor de hand lag was op een kruising door de uitzetters voorzien van twee bermlijnen alsof het een viaduct was. Dit betekende dat je volgens de kaart daar niet rechtsaf kon slaan. Wij reden de route alsof wij planden onder het viaduct door te rijden en in de route daar naartoe stond de betreffende stempel.De route direct na TC52 bracht Theo en Maurits in de safari rally. Zij hadden heel goed gezien op de kaart dat een bospad rechts van de hoofdweg minder bochten kende dan de hoofdweg en daarmee korter was. Zij waren hier slimmer dan de uitzetter want die had dit weggetje helemaal niet gezien. Het bleek een bijzonder slecht begaanbaar zandpaadje te zijn. Helaas voor hen werd het niet beloond.

Vlak voor TC53 zat er nog een schoonheids foutje in de route. Wederom was een bospad binnendoor korter waardoor je niet langs de L en stempel 20 kwam. Deze werden dan ook geneutraliseerd. Eigenlijk zijn wij van mening dat de letters als combinatie fout gerekend moeten worden omdat ze blijk geven van het feit dat de kortste route niet gereden is. Hopelijk wordt het protest van een aantal deelnemers hierover gehonoreerd.

De route ging vandaag door het gebied van de Nürburgring. Iedereen hoopte dat het de organisatie gelukt zou zijn om ons een rondje op dit legendarische circuit te laten rijden. Een test zou mooi zijn met een bogey tijd van bijvoorbeeld 12 minuten voor een rondje of iets dergelijks. Helaas moesten we ons beperken tot de ernaast gelegen slipbaan waar we een test deden. We konden wederom ruim binnen de tijd blijven. In de route naar TC57 zat een mooie instinker in pijl 20. Het was de enige die wij vandaag misten. Een weg rechtdoor was op de kaart weg gehaald waardoor je scherp

rechts moest afslaan. Peter en Dennis waren terecht trots dat zij als één van de weinigen deze controle aandeden. We hadden door dat er daar iets niet klopte maar hadden geen tijd om daar lang te zoeken. Helaas stempel 26 hierdoor gemist.

Verder waren er vandaag weinig bijzonderheden. Alhoewel, op een klein weggetje dat langs een paar huizen liep kwamen wij Tekla de heks tegen. Zij stond met haar bezem en soepjurk midden op de weg en weigerde om ons er langs te laten. Wat wij ook probeerden, ze weigerde om naar ons verhaal te luisteren en aan de kant te gaan. Olaf en Rob reden achter ons en hebben haar nog op de gevoelige plaat vastgelegd.

Als ik de foto heb, zal ik hem nog op de site zetten. Wij besloten om de dame niet bozer te maken en zijn gekeerd.

Morgen schijnt het bijzonder mooi weer te worden in Nederland. We houden ons hart vast voor de drukte morgen in Noordwijk bij de finish in Huis ter Duin. Hoe het allemaal afloopt leest u zondag of maandag op deze site.

Einduitslag Rohacleden Expert klasse

Pfs

WdNr

Tot

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

L4

L5

L6

L7

1

27

384

F

REINDERS Rutger

BERKHOF Erwin

75

108

5

43

153

0

0

6

31

785

F

HOUG Thom

HOUG Herry

259

233

72

121

100

0

0

10

45

1256

G

PETERS Daan

PETERS Maarten

216

136

146

312

424

22

0

13

43

1297

F

VERHOEFF Theo

VERHOEFF Maurits

388

465

74

122

248

0

0

14

14

1652

F

HOOGENDAM Marius

JONG. Cees de

262

663

195

123

329

80

0

15

47

1659

G

DALEN Hans v.

BRUÊNS Erik

212

573

126

348

190

210

0

19

33

1774

F

BARTELSE Pieter

WEITMANN Robert

335

313

428

242

346

110

0

24

24

2087

F

MOERMAN Mark

DONGEN Edward v.

583

506

46

450

402

100

0

25

37

2173

F

HOOG Jaco de

RIJK Bas de

252

585

288

493

445

110

0

28

35

2360

F

MOOIMAN Stef

BIJSTER Ed

290

690

209

313

758

100

0

30

44

2408

G

BAKKER Cor

BAKKER Wouter

680

943

224

148

308

105

0

33

17

2900

F

ERKEL Arie v.

ERKEL Theo v.

1180

308

527

289

496

100

0

36

48

4925

G

DINAUX Maries

STRAATEN Eric v.

925

491

533

333

1690

953

0

42

3

22616

E

JANUS Henk

HAAS Frank de

2658

5600

5543

1936

3628

3251

0

Uitslag Rohacleden Sport klasse

Pfs

WdNr

Tot

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

L4

L5

L6

5

102

2170

F

MUNNIK Peter de

LENS VAN RIJN Dennis

570

587

477

203

123

210

10

88

2916

F

PERRIDON Michel

ROSBAG Roel

720

771

654

206

355

210

19

121

3425

F

KUIJVENHOVEN Hans

KUIJVENHOVEN Pieter

640

613

527

677

438

530

31

128

4126

F

ZOETE Frans de

DOLDER Ad v.

1020

1208

512

450

636

300

38

87

4601

M

F

REIJNEN Hans

BOUWMANS Gerry

930

568

852

657

847

747

40

130

4903

F

MOUS Robert

SMITS Frans

1300

1103

911

516

653

420

42

134

5094

M

F

WALRAVEN Pieter

VLAS Hermine

1010

997

1232

526

928

401

47

142

5378

M

G

DIEPEVEEN Frans

LUSTGRAAF Joan v.d.

580

2324

408

727

809

530

Uitslag Rohacleden Tour klasse

Pfs

WdNr

Tot

E

K

SK

Bestuurder

Navigator

L1

L2

L3

L4

L5

L6

6

176

2921

F

CATE Jan ten

PORS Rob

730

550

310

400

171

760

15

177

4020

M

F

EWIJK Armin v.

EWIJK Vera v.

1620

850

320

300

500

430

31

193

9729

G

BROEK Ton v.d.

BROEK Theo v.d.

1720

3101

1067

490

701

2650